@szczecinmpk: @Sebastian się nie myli:
101 ITS Michalczewski DP:5 całek+1 dodatek w szczycie A
DŚ:5 całek
Żadna inna zajezdnia nie obsługuje 101.
@szcezcinmpk, już mówiłem, pojedź na Młociny i pochwal się czy widziałeś coś innego niż lew z ITSu. Jeżeli ja mieszkam gdzieś tam, to znaczy, że wszystko o tym miejscu wiem?
Skończyłem z Tobą dyskusję na temat "kto obsługuję 101".
I tak na marginesie, to, że Mattez jest moderatorem to znaczy, że jest wszechwiedzący?
@Kierowca Maciek, umowy kończą się następująco:
31.05.2014 - ITS 20 brygad na maxi NL223
31.08.2014 - ITS 20 brygad na maxi NL223
31.12.2015 - ITS 50 brygad na mega NG363
No to nasuwa mi się tu pytanie, po co przemalowali NL223 na obecne barwy i po co przemalowują Lion'sy G? Z przegubów są przemalowane na razie #A220 i #A211.
Dla mnie to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Autobusy zostały przemalowane z powodem na to, że z ITS-em wkrótce wygaśnie umowa z ZTM-em.
(08.05.2014 16:11)Sebastian napisał(a): [ -> ]@szcezcinmpk, już mówiłem, pojedź na Młociny i pochwal się czy widziałeś coś innego niż lew z ITSu. Jeżeli ja mieszkam gdzieś tam, to znaczy, że wszystko o tym miejscu wiem? Skończyłem z Tobą dyskusję na temat "kto obsługuję 101".
I tak na marginesie, to, że Mattez jest moderatorem to znaczy, że jest wszechwiedzący?
@Kierowca Maciek, umowy kończą się następująco:
31.05.2014 - ITS 20 brygad na maxi NL223
31.08.2014 - ITS 20 brygad na maxi NL223
31.12.2015 - ITS 50 brygad na mega NG363
Z gdzie taka informacja, że 31 maja i 31 sierpnia 2014 zakończy umowę z NL223, a 31 grudnia 2015 - także i z NG363?
Mam pytanie: Czy w te dni (31 maja, 31 sierpnia 2014 oraz 31 grudnia 2015), kiedy wygaśnie umowa z ITS-em, będzie można samemu przewożniku umowę jeszcze przedłużyć?
@Up Trzeba rozpisać nowy przetarg.
Szcezinmpk, dlaczego mówisz o wcześniejszej mojej wypowiedzi a nie późniejszej w której przyznałem rację Sebastianowi? To po pierwsze.
Po drugie, skąd ty jesteś? Bo nie uwierzę, że z Polski. Nawet najgorszy troll z Polski pisze lepiej niż ty. Tego się czytać nie da.
No i stało się, prawie , Narodowa linia łącząca lotnisko Okęcie „Chopina” z e Śródmieściem miasta ma zostać ograniczona w kursowaniu do minimum , wraz ze zmianą trasy. Już raz próbowano takiego rozwiązania , jednak władze miasta uległy, teraz pora czekać na październik.
Linia ma Kursować na trasie : Lotnisko-Dworzec Centralny-Lotnisko jako przyśpieszona „575” w dni robocze od 18 do północy , w dni wolne przez cały dzień co 40 minut , po uruchomieniu drugiej linii metra linia ma kursować na trasie :Lotnisko- Dw. Centralny- PKiN- Centrum- Lotnisko .
Ciekaw jestem co na to mieszkańcy Kraju, którzy znają tą „flagowo-Narodową” linię ?
Przecież ja pisałem wcześniej, że 101 obsługuje na pewno ITS i chyba MZA z podkreśleniem na "chyba". Mimo, że faktycznie mieszkam na Białołęce, i widuję 101 codziennie jadąc do pracy, to zazwyczaj mijam je z dwukrotnie większą prędkością, niż one same jadą i czasem coś się może ubzdurać
(08.05.2014 16:21)Kierowca Maciek napisał(a): [ -> ]No to nasuwa mi się tu pytanie, po co przemalowali NL223 na obecne barwy i po co przemalowują Lion'sy G? Z przegubów są przemalowane na razie #A220 i #A211. Dla mnie to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Podejrzewam, że treść umowy z MZA ich do tego zobowiązuje. Na pewno by nie malowali ich dlatego, że stara farba wyblakła, czy "pomalujmy na takie, jak MZA, to będzie fajnie jednolicie"
Ja to mieszkam naprzeciwko Dworca Wschodniego więc jeśli ktoś ma wątpliwości lub pytanie co do pojazdów jeżdżących z Kijowskiej to chętnie odpowiem