Jelcz czeka pod jakimś PGR-em, pewnie za chwilę będzie rozwozić ludzi
Z okazji braku okazji do Hamburga na linię 109 (Innovationslinie) zawitał Ikarus 284 w wersji trolejbusowej, z racji braku sieci trakcyjnej, autobus został wyposażony w trwałe baterie ładowane na pętli w okolicy Hauptbahnhof.
Dzis do KNYKK zawitało takie cudo, z przebiegiem ponad 3 milion kilometrów, wóz sprawny, ale kierowca nie był przyzwyczajony do prowadzenia 18 metrowego ikarusa, do tej pory prowadził tylko 11 m, 12 i 16,5m. Chwalił go za dobre wyciszenie
. Wóz jednak odmawiał współpracy, i w środku trasy zgasł, a następnie bardzo mocno kopcił.
Ostatecznie na pętli zgasł i nie chciał odpalić, przedsiębiorstwo podesłało podczas 40 minutowej przerwy wolną solówkę, ze względu na brak przegubów:
Kierowca jednak zgłosił dużą frekwencje, i niebezpieczeństwo zdrowia dla pasażerów, na pętli Vamosmikola na brygadę włączył się również Ikarus 263, jako BIS Ikarusa 260.45
Na pętli Dregelypalanak czekał już najnowszy Mercedes Citaro GUE który zastąpił "tandem" Ikarusów do końca dnia: